Asiakaspalvelu

Autamme hoitamaan perintään liittyvät toimenpiteet, jotta löydämme keinot päästä eteenpäin kaikkien osapuolten kannalta parhaaseen lopputulokseen.

Perintäasiakkaan verkkopalvelu

Kirjaudut verkkopalveluun helposti omilla pankkitunnuksillasi. Palvelussa teet kätevästi muun muassa eräpäivän siirrot ja joustavat maksusuunnitelmat jo maksumuistutusvaiheessa. 

  • Voit siirtää eräpäivää
  • Voit tehdä maksusuunnitelmaehdotuksen
  • Voit tarkastella omia avoimia laskujasi
  • Voit maksaa laskujasi

Revirellä on käytössä Turvaposti-palvelu, jonka avulla asiakas voi toimittaa Reviren asiakaspalveluun luottamuksellisia ja/tai salassa pidettäviä sähköpostiviestejä ja liitteitä tietoturvallisesti. 

Ohje: näin lähetät Turvapostia Reviren asiakaspalveluun

Sopimusasiakkaan verkkopalvelu

Sopimusasiakkaanamme kirjaudut verkkopalveluun saamillasi tunnuksilla. Palvelussa voit reaaliaikaisesti seurata laskun perintätoimia. Näet koko saatavan elinkaaren ja selkeä reaaliaikainen tilastointi perinnän onnistumisesta.

  • Saat nimetyn perinnän yhteyshenkilön
  • Seuraa laskun perintätoimia reaaliaikaisesti
  • Selkeä reaaliaikainen tilastointi perinnän onnistumisesta
  • Näet koko saatavan elinkaari yhdestä palvelusta

Kuluttaja- ja yritysasiakkaat

020 6399 420

Puhelun hinta on normaali matkapuhelin- ja paikallisverkkomaksu.

Sopimusasiakkaat (kuntatoimijat)

020 6399 430

Puhelun hinta on normaali matkapuhelin- ja paikallisverkkomaksu.

Asiakaspalvelun aukioloajat

Asiakaspalvelumme vastaa arkisin klo 8.00–16.45.


Usein kysyttyä

Tässä meiltä eniten kysyttyjä kysymyksiä vastauksineen. Lisää kysymyksiä vastauksineen löydät Usein kysyttyä -sivulta.