Asiakaspalvelumme on ruuhkautunut. Vastaamme viesteihinne niiden saapumisjärjestyksessä. Pahoittelemme viivästyksestä aiheutuvaa haittaa. Our customer service is congested. We will respond to your messages in the order in which they are received. We apologize for the inconvenience caused by the delay.

Turvaposti-palvelu on nyt Reviren asiakkaiden käytössä

Revirellä on otettu käyttöön Turvaposti-palvelu, jonka avulla asiakas voi toimittaa Reviren asiakaspalveluun luottamuksellisia ja/tai salassa pidettäviä sähköpostiviestejä ja liitteitä tietoturvallisesti. 

Näin lähetät Turvapostia Reviren asiakaspalveluun

  1. Mene sivulle www.turvaposti.fi.
  2. Kirjoita kenttään ”Lähetä turvapostia vastaanottajalle” vastaanottajan sähköpostiosoite (asiakaspalvelu@sarastia.fi) ja klikkaa ”Lähetä”.
  3. Vaihtoehtoisesti voit liittää suoraan selaimeen osoitteen https://www.turvaposti.fi/viesti/asiakaspalvelu@sarastia.fi.
  4. Kirjoita avautuvan näytön ylimpään kenttään oma sähköpostiosoitteesi (”Lähettäjän sähköpostiosoite”). Vahvistuspyyntö Turvaposti-palvelimelta lähetetään tähän osoitteeseen.
  5. Kirjoita viesti ja liitä mahdollinen liite/liitteet.
  6. Klikkaa ”Lähetä”
  7. Saat vahvistuspyynnön Turvaposti-palvelimelta ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Sinun pitää kuitata vahvistuspyyntö klikkaamalla viestissä olevaa linkkiä. Viesti lähtee vastaanottajalle vasta tämän kuittauksen jälkeen.