Sähköpostiviestien purkamisessa on tällä hetkellä viivettä. Vastaamme viesteihin niiden saapumisjärjestyksessä. Pahoittelemme viivästyksestä aiheutuvaa haittaa. /
Det förekommer för tillfället förseningar i behandlingen av e-post. Vi svarar på meddelandena i den ordning de kommer. Vi beklagar eventuella olägenheter som förseningen kan medföra. /
There is some delay in our processing received e-mails. We are answering your messages in the order they have arrived and are sorry for any inconvenience the delay may cause.

Whistleblowing-ilmoituskanava

Whistleblowing-ilmoituskanava asiakkaillemme, työntekijöillemme ja muille sidosryhmillemme

Revirelle on tärkeää kehittää hyvää hallintoa ja vastuullisuutta. Lähes itsestään selvä osa Corporate Governance -menettelyitä on EU- ja kansallisen tason lainsäädännön noudattaminen ja mahdollisista poikkeamista raportoiminen.

Tämän velvoitteen noudattamista edistävä ilmoituskanava tarjoaa asiakkaillemme, työntekijöillemme ja muille sidosryhmillemme luottamuksellisen kanavan saattaa Suomen Kuntaperinnän sisäisen tutkinnan kohteeksi epäilyksen mahdollisesta väärinkäytöksestä tai toimintaperiaatteiden rikkomisesta.

Epäillyt rikkomukset voivat olla vakavia lain rikkomuksia tai muita Suomen Kuntaperinnän ohjeistuksen vastaisia vakavia rikkomuksia, joilla voi olla haitallista vaikutusta Suomen Kuntaperinnälle tai sen asiakkaille ja yhteistyökumppaneille. Näitä ovat esimerkiksi ohjeidenvastaisen lahjan tai vieraanvaraisuuden vastaanottaminen, asiakastietojen paljastaminen ulkopuoliselle ilman erillistä perustetta tai esteellisyystilanteet päätöksenteossa.

Ilmoituskanava on toteutettu siten, että kaikki ilmoitukset annetaan nimettöminä, eikä ilmoittajaa voida tunnistaa. Kaikki ilmoitukset käsitellään luottamuksellisesti ja ilmoituksen tekijän sekä kohteen yksityisyyttä suojaten.

Henkilötietojen käsittelyssä noudatetaan henkilötietolain (523/1999) mukaisia velvoitteita.

Huomioithan, että kanava ei ole tarkoitettu palveluita koskeviin asiakaspalautteisiin.