Reviren asiakastyytyväisyys ennätyksellisellä tasolla – NPS huimat 94
5.12.2024 | Uutiset
Reviren asiakastyytyväisyyttä mittaava vuoden 2024 NPS-mittaus on valmistunut ja tulos on huikea. Viime vuoden jo erinomainen luku (70) on noussut ennätystasolle: luku on nyt 94.
Tulos kertoo siitä, että toimeksiantajamme ovat erittäin tyytyväisiä palveluihimme. Lisäksi henkilöasiakkaiden arvioinnit ovat pysyneet korkeina koko vuoden ajan, mikä on meille erityisen tärkeää: pyrimme toiminnassamme lempeän napakkaan perintään.
Suuri kiitos toimeksiantajille luottamuksesta ja henkilöstöllemme siitä asiantuntevasta työstä, joka mahdollistaa näin upean tuloksen!
Alla asiakkaiden palautetta toiminnastamme heidän itsensä kertomana.
– Revire hoitaa luotettavasti toimeksiantojamme. Reviren yhteyshenkilöt ovat aktiivisesti ja asiantuntevasti muutoksien osalta yhteydessä, sekä selvittävät ilman asiakkaan pyyntöä toiminta- ja menettelytapojen lainmukaisuutta. Asiakaspalvelu on nopeaa ja Revire kehittää toiminnallisuuksia yhdessä asiakkaan kanssa. Asiakkaamme eivät ole antaneet toiminnasta kielteistä palautetta.
– Olen palveluunne erittäin tyytyväinen. Asiakaspalvelun työntekijät ovat tosi ystävällisiä ja avuliaita.
– Mielestäni yhteistyö on sujunut oikein hyvin. Perinnän tulokset ovat hyviä ja yhteyshenkilöiden kanssa on sujuvaa asioida.
– Asioiden hoitaminen helppoa ja sujuvaa. Asiakkuuden vastuuhenkilö asiantunteva ja häneltä saa apuja kun niitä tarvitsee. Yhteistyö yleisestikin sujuu todella hyvin.
– Ammattitaidolla toteutettua mutkatonta yhteistyötä. Inhimillistä perintää.