Asiakaspalvelumme on ruuhkautunut. Vastaamme viesteihinne niiden saapumisjärjestyksessä. Pahoittelemme viivästyksestä aiheutuvaa haittaa. Our customer service is congested. We will respond to your messages in the order in which they are received. We apologize for the inconvenience caused by the delay.

Reviren asiakastyytyväisyys ennätyksellisellä tasolla – NPS huimat 94

Reviren asiakastyytyväisyyttä mittaava vuoden 2024 NPS-mittaus on valmistunut ja tulos on huikea. Viime vuoden jo erinomainen luku (70) on noussut ennätystasolle: luku on nyt 94.

Tulos kertoo siitä, että toimeksiantajamme ovat erittäin tyytyväisiä palveluihimme. Lisäksi henkilöasiakkaiden arvioinnit ovat pysyneet korkeina koko vuoden ajan, mikä on meille erityisen tärkeää: pyrimme toiminnassamme lempeän napakkaan perintään.

Suuri kiitos toimeksiantajille luottamuksesta ja henkilöstöllemme siitä asiantuntevasta työstä, joka mahdollistaa näin upean tuloksen!

Alla asiakkaiden palautetta toiminnastamme heidän itsensä kertomana.

Revire hoitaa luotettavasti toimeksiantojamme. Reviren yhteyshenkilöt ovat aktiivisesti ja asiantuntevasti muutoksien osalta yhteydessä, sekä selvittävät ilman asiakkaan pyyntöä toiminta- ja menettelytapojen lainmukaisuutta. Asiakaspalvelu on nopeaa ja Revire kehittää toiminnallisuuksia yhdessä asiakkaan kanssa. Asiakkaamme eivät ole antaneet toiminnasta kielteistä palautetta.

Olen palveluunne erittäin tyytyväinen. Asiakaspalvelun työntekijät ovat tosi ystävällisiä ja avuliaita.

Mielestäni yhteistyö on sujunut oikein hyvin. Perinnän tulokset ovat hyviä ja yhteyshenkilöiden kanssa on sujuvaa asioida.

Asioiden hoitaminen helppoa ja sujuvaa. Asiakkuuden vastuuhenkilö asiantunteva ja häneltä saa apuja kun niitä tarvitsee. Yhteistyö yleisestikin sujuu todella hyvin.

Ammattitaidolla toteutettua mutkatonta yhteistyötä. Inhimillistä perintää.