Sähköpostiviestien purkamisessa on tällä hetkellä viivettä. Vastaamme viesteihin niiden saapumisjärjestyksessä. Pahoittelemme viivästyksestä aiheutuvaa haittaa. /
Det förekommer för tillfället förseningar i behandlingen av e-post. Vi svarar på meddelandena i den ordning de kommer. Vi beklagar eventuella olägenheter som förseningen kan medföra. /
There is some delay in our processing received e-mails. We are answering your messages in the order they have arrived and are sorry for any inconvenience the delay may cause.

Turvaposti-palvelu on nyt Reviren asiakkaiden käytössä

Revirellä on otettu käyttöön Turvaposti-palvelu, jonka avulla asiakas voi toimittaa Reviren asiakaspalveluun luottamuksellisia ja/tai salassa pidettäviä sähköpostiviestejä ja liitteitä tietoturvallisesti. 

Näin lähetät Turvapostia Reviren asiakaspalveluun

  1. Mene sivulle www.turvaposti.fi.
  2. Kirjoita kenttään ”Lähetä turvapostia vastaanottajalle” vastaanottajan sähköpostiosoite (asiakaspalvelu@sarastia.fi) ja klikkaa ”Lähetä”.
  3. Vaihtoehtoisesti voit liittää suoraan selaimeen osoitteen https://www.turvaposti.fi/viesti/asiakaspalvelu@sarastia.fi.
  4. Kirjoita avautuvan näytön ylimpään kenttään oma sähköpostiosoitteesi (”Lähettäjän sähköpostiosoite”). Vahvistuspyyntö Turvaposti-palvelimelta lähetetään tähän osoitteeseen.
  5. Kirjoita viesti ja liitä mahdollinen liite/liitteet.
  6. Klikkaa ”Lähetä”
  7. Saat vahvistuspyynnön Turvaposti-palvelimelta ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Sinun pitää kuitata vahvistuspyyntö klikkaamalla viestissä olevaa linkkiä. Viesti lähtee vastaanottajalle vasta tämän kuittauksen jälkeen.