Kundtjänst

Vi hjälper våra kunder att sköta de åtgärder som hänför sig till inkasso för att hitta olika åtgärder som gör det möjligt att nå bästa möjliga resultat för alla parter.

Webbtjänst för inkassokunder 

Du loggar behändigt in dig i vår webbtjänst med dina egna bankkoder. I tjänsten kan du behändigt flytta förfallodagen eller göra flexibla betalningsplaner redan i betalningspåminnelseskedet.  

  • Du kan flytta förfallodagen 
  • Du kan föreslå en betalningsplan 
  • Du kan kontrollera dina egna öppna räkningar 
  • Du kan betala dina räkningar 

Revire använder tjänsten Turvaposti (krypterad e-post) som gör att kunden kan leverera konfidentiella och/eller hemliga e-postmeddelanden och bilagor till Revires kundtjänst på ett säkert sätt.

Webbtjänst för avtalskunder 

Som avtalskund loggar du in i webbtjänsten med det användarnamn du fått av oss. I tjänsten kan du i realtid följa med inkassoåtgärderna. Du ser skuldens hela livscykel samt statistik i realtid över hur framgångsrik indrivningen varit. 

  • Du får en dedikerad kontaktperson
  • Följ inkassoåtgärderna i realtid 
  • Statistik i realtid över hur framgångsrik indrivningen varit 
  • Du ser skuldens hela livscykel på ett och samma ställe 

Konsumenter- och företagskunder 

020 6399 420

Samtalets pris är normal mobiltelefoni- eller lokalnätsavgift (mna/lna). 

Avtalskunder

020 6399 430

Samtalets pris är normal mobiltelefoni- eller lokalnätsavgift (mna/lna). 

Kundtjänstens öppettider 

Öppettider för Revires kundtjänst:

Vår kundtjänst är öppen vardagar kl. 8.00 – 16.45.

Ofta ställda frågot 

Här är de vanligaste frågorna med deras svar. Du kan hitta fler frågor med svar på sidan Ofta frågot frågor.